Centrala telefoniczna definicja

Centrala telefoniczna to urządzenia komutacyjne, które są odpowiedzialne za zestawianie połączeń telekomunikacyjnych i urządzeń pomocniczych gwarantujących prawidłową pracę centrali. Centrala telefoniczna ma za zadanie ułatwienie pracy wewnątrz firmy.

Zadania centrali telefonicznej w dobrze prosperującej firmie

1. Szybki kontakt klienta

Każdy właściciel przedsiębiorstwa, który dąży do tego żeby obecni i przyszli klienci mogli jak najszybciej i najwygodniej załatwić swoje sprawy, które nota bene winny być traktowane jako priorytetowe, powinien pomyśleć o zakupie centrali telefonicznej. Dzięki temu przepływ informacji będzie przebiegał szybko i bez zbędnych nerwowych sytuacji. Bo przecież nie ma nic gorszego niż przysłowiowe „wiszenie” na linii w oczekiwaniu aż w końcu zostaniemy połączeni z odpowiednim pracownikiem.

2. Profesjonalna obsługa

Szybki kontakt z pracownikiem i  wykonana przez niego fachowa obsługa klienta będzie odebrana na plus dla firmy. Jeszcze większe pozytywne wrażenie zrobimy, kiedy klient będzie obcokrajowcem i dzięki centrali zostanie połączony z pracownikiem, który obsłuży go w ojczystym języku. Wtedy taki klient będzie polecał przedsiębiorstwo innym potencjalnym klientom. Działa to na zasadzie „poczty pantoflowej”

3.Wysoka jakość usług

Nowoczesne centrale telefoniczne wyposażone są w system rejestrowania rozmów. Dzięki temu każdy pracownik może sprawdzić czy dobrze zrozumiał klienta i czy czasami nie zaszła pomyłka w realizacji potencjalnego zamówienia. a co za tym idzie właściciel firmy może kontrolować pracowników od względem jakości obsługi klientów.

4.Najwyższe standardy

Dzięki zintegrowaniu oprogramowania firmy i centrali firma ma szanse na pochwalnie się, że w firmie obowiązują najwyższe standardy w kwestii obsługi klienta.

5. Stały kontakt z klientami

Centrale telefoniczne pozwalają odbierać połączenia w każdym miejscu bez względu na to w jakim miejscu się znajdujemy, w biurze, w domu czy też w samochodzie. Jeden numer przypisany może być do telefony stacjonarnego jak i na komórkę

6. Centrum kontaktu z klientami

Centrala telefoniczna umożliwia nam prowadzenie kolejności połączeń jak również prowadzenie statystyk rozmów z klientami zarówno tymi odebranymi jak i wykonanymi.